baharnamazian
baharnamazian

 

 

 بايننس، بزرگترين صرافي ارز ديجيتال جهان معاملات خارج از صرافي (OTC) با يوان چين را براي ساكنان اين كشور متوقف خواهد كرد. در پي انتشار اين اخبار قيمت بيت كوين كاهش يافت.
 
به گزارش ميهن بلاكچين و به نقل از كريپتوپوتيتو، صرافي بايننس اعلام كرد در تلاش براي مطابقت با قوانين اخير دولت چين، از تاريخ ۳۱ سپتامبر ساعت ۲۴:۰۰ به وقت محلي خدمات OTC مربوط به يوان را براي كاربران چيني متوقف خواهد كرد. بيت كوين روي خوشي به اين خبر نشان نداد و بلافاصله پس از اعلام آن با افت روبه‌رو شد. اما آلتكوين ها با رشد قيمت خوبي مواجه شدند.
 
توقف معاملات OTC بايننس در چين
بايننس در اين اطلاعيه‌اي اعلام كرد حساب تمامي كاربران پلتفرم را مورد بررسي قرار خواهد داد و اگر تشخيص دهد هر يك از آنها از چين هستند حساب آنها مسدود شده و تنها قادر خواهند بود موقعيت‌هاي خود را ببندند و سرمايه خود را از صرافي خارج كنند.
بايننس اين تصميم خود را با سركوب مداوم صنعت رمزارزها توسط مقامات چيني مرتبط دانست. چين و بانك مركزي آن امسال بر موضع خصمانه خود عليه بازار كريپتو افزودند و در ماه سپتامبر همه شركت‌هاي محلي را از انجام هرگونه معامله با شركت‌هاي مرتبط با ارزهاي ديجيتال منع كردند. در نتيجه اين ممنوعيت، بيش از ۲۰ شركت فعال در حوزه رمزارز ازجمله صرافي‌هاي بزرگي چون كوكوين و هوبي ارائه خدمات خود به چين را متوقف كردند.
به گفته كالين وو، روزنامه‌نگار چيني فعال در حوزه رمزارز، شبكه اجتماعي وي چت كه بزرگترين شبكه اجتماعي چيني است اخيراا جستجوهاي مرتبط به پلتفرم‌هاي معاملاتي دارايي‌هاي ديجيتال را مسدود كرده است. وو در توييتي نوشت:
تقريباا همه وب‌سايت‌ها و برنامه‌هاي چيني يا صرافي‌ها را مسدود كرده‌اند و يا اين كار را خواهند كرد.
همانند ممنوعيت‌هاي پيشين چين، پس از اعلام خبر بايننس، ارزش توكن برخي از صرافي‌هاي غيرمتمركز به‌سرعت افزايش يافت. در ابتدا، بيشتر بازار ارزهاي ديجيتال به رنگ قرمز درآمد اما پس از رشد قيمت BNB و پولكادات بازار آلت كوين‌ها جان تازه‌اي گرفت.
ريزش قيمت بيت كوين
قيمت بيت كوين، پس از روند صعودي چند روز اخير خود در پي انتشار اخبار منفي از جانب چين بيش از ۳۰۰۰ دلار فرو ريخت. چشم‌انداز قيمت بيت كوين در هفته گذشته تقريبا صعودي به نظر مي‌رسيد. پادشاه ارزهاي ديجيتال براي اولين بار از اوايل ماه سپتامبر موفق به عبور از سطح ۵۰ هزار دلاري شد و به صعود خود ادامه داد.
در ادامه بيت كوين به ۵۷ هزار دلار حجوم برد و پس از آن به قله ۵۸ هزار دلاري نزديك شد كه بالاترين سطح از اواسط ماه مه محسوب مي‌شود. با اين حال، بيت كوين نتوانست اين مقاومت را بشكند و ديروز را در همان حوالي سپري كرد.
اما وضعيت در ۲۴ ساعت گذشته تغيير كرد و بيت كوين به زير ۵۴۰۰۰ دلار رسيد سپس قيمت دوباره به ۵۶۵۰۰ دلار افزايش يافت اما اخبار اخير چين باعث كاهش قيمت دوباره بيت كوين شد.
در حال حاضر بيت كوين با قيمت ۵۴۹۴۰ دلار معامله مي‌شود و ارزش بازار آن، در سطح ۱.۰۳۵ دلار قرار دارد.
افزايش قيمت بايننس كوين
در مقايسه با بيت كوين، بيشتر آلت كوين‌ها افت قيمت كمتري را تجربه كردند و حتي با رشد قيمت مواجه شدند. قيمت اتريوم در طول ۲۴ ساعت اخير ابتدا يك درصد كاهش يافت و اكنون با كمي افزايش در سطح ۳۴۵۹ دلاري معامله مي‌شود. كاردانو، ريپل، دوج كوين و لونا نيز هر كدام با رشد قيمت روبرو شدند.
 
وضعيت بازار رمز ارزها ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰
 
سولانا، پولكادات، يوني سواپ و آوالانچ عملكرد خوبي از خود نشان دادند و به ترتيب ۴.۳، ۷.۹، ۶.۴ و ۷.۹ درصد افزايش يافتند.
بايننس كوين اما بهترين عملكرد امروز را به ثبت رساند و با ۱۶.۶ درصد افزايش به ۴۶۷ دلار رسيد كه بالاترين سطح از اوايل سپتامبر محسوب مي‌شود.
قيمت بايننس كوين ابتدا پس از اعلام اخبار مربوط به راه‌اندازي صندوق يك ميليارد دلاري بايننس براي تقويت بايننس اسمارت چين افزايش يافت. با اين حال، پس از انتشار اخبار مربوط به توقف معاملات OTC بايننس براي كاربران چيني با افت قيمت مواجه شد.
در ۲۴ ساعت اخير به نقل از تلگراف، توكن‌هاي استكس، پنكيك سواپ و پروتكل پرپچوال به ترتيب ۱۶، ۱۴ و ۱۰ درصد رشد كرده‌اند. با اين حال، كل بازار ارزهاي ديجيتال امروز ۷۰ ميليارد دلار از ارزش خود را از دست داد و به ۲.۳ تريليون دلار كاهش پيدا كرد.

جديد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۴:۳۶ ] [ baharnamazian ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی